torsdag 13. oktober 2011

Snufs...aaatjooh!!

Jeg føler at kroppen min har blitt invadert av alskens uhumskheter... snufs.
Har akkurat vært hos doktoren og fått sykemelding. De var også invadert, for alle tre sekretærene var syke, det var en stakkars vikar som surret rundt og gjorde så godt hun kunne, til og med flere leger var syke! Så min fastlege tro til som resepsjonist, tok blodprøver, tok tlf. (som kimte i ett!!) Venterommet var fullt av gamle, unge og grinete syke barn... jaja jeg kom nå inn til slutt og fikk streng beskjed om holde meg vekk fra jobb i mange dager fremover. Det er godt å slippe å se det an fra dag til dag, nå vet jeg at jeg kan ta det med ro og bli frisk og ikke gå tilbake til jobb for tidlig. Da blir det ikke noe særlig tvil om hva helgen skal brukes til.
Og ute skinner sola, her sitter jeg... :-(

Da er det bare å sette igang å pleie kroppen med diverse remedier... tv blir nok det viktigeste tror jeg. Har tatt med dyna ut i stua og rigget meg til. Død over bassillene! Nå skal de beseires!!!
På musikkboksen min synger Tony Bennet at jeg skal "put on a happy face" Jeg prøver så godt jeg kan, men egentlig var jeg i Marilyn Manson humør (bloddryppende hardmetal kill død over alle rock -for de som ikke vet det) Men det er nok best at Tony og venner får synge for meg nå...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar