fredag 4. februar 2011

Årstidene kommer og går....

...og det er jeg så glad for, jeg trenger både endring og kontinuitet for å trives. Jeg vet ikke hvorfor jeg begynte å ta disse bildene. Er som nevnt ikke så glad i vinteren, men må innrømme at den er vakker. Bare så synd at den er så lang. Det var så fint vær idag, godt og varmt, fikk nesten litt vårfølelse. Kjøttmeisa sang av full hals utenfor og jeg fikk bekreftelse på at det blir vår og sommer snart selv om det er lenge til...sukk...








(Bildene er tatt fra stuevinduet mitt)

3 kommentarer:

  1. Så moro å se den samme utsikten, med alle årstider :-)Flotte bilder
    Ha en fin dag, får håpe det blir en fin vinterdag med solskinn

    SvarSlett
  2. Kjempekult innlegg, jeg gleder meg veldig til våren:-) Og du gleder deg vell til å lakke tåneglene og ta på deg flippfloppene? hihi.

    SvarSlett
  3. Hei Gro

    En runde rundt i følgerflokken i kveld :) Litt moro med bilder fra samme sted, med forskjellig årstid. En jeg kjenner gjorde det fra kontorvinduet sitt en hel vinter, mens et bygg reiste seg i nærheten. Når det vises som slideshow blir det ganske kult :)

    Finner jeg oppskrift på de jukserevene inne på siden som står under? Det hadde vært kult med en slik til jenta mi :)

    Ønsker deg en fin uke :)

    Hilsen fra Moccamamma :)

    SvarSlett